In zilele noastre, daca o afacere nu se afla pe internet, practic nu exista. Majoritatea clientilor atunci cand au nevoie de un produs sau de un serviciu, primul lucru pe care il fac este sa dea un search pe internet. De aici putem deduce foarte simplu ca, prezenta in mediul online nu doar ca este un avantaj, dar a devenit un lucru imperios necesar. Sa detii un website, indiferent de domeniul de activitate al afacerii tale, reprezinta accesul catre toti potentialii cumparatori, atat la nivel national cat si international, dar si o modalitate foarte buna de promovare. Daca nu ai deja un website, poate ca a venit momentul sa iti reconsideri optiunile!

De ce ai nevoie de un site de prezentare?

Orice afacere are nevoie de un site prezentare pentru a oferi clientilor intr-un mod facil informatii despre produsele sau serviciile pe care le ofera aceasta. Intr-un site de prezentare, datele de contact ale companiei, precum numarul de telefon, adresa sediului si adresa de mail sunt prezente in pagina de contact. Astfel, comunicarea dintre client si companie este un directa, economisind timp si facilitand accesul la informatie.

Ce ar trebui sa contina un site de prezentare?

In primul rand, orice website are o pagina numita “homepage”, aceasta fiind prima pagina cu care utilizatorul se intalneste atunci cand va acceseaza website-ul, fiind si cea mai importanta. Aceasta pagina va contine informatii utile prezentate succint despre domeniul in care activati, produsele si/sau serviciile pe care le oferiti. Toate aceste informatii trebuie prezentate intr-un mod atractiv, apeland la un design original si creativ, care sa ii faca pe utilizatori curiosi si de celelalte pagini ale website-ului.

Sectiunea “servicii” reprezinta o alta componenta a unui website care contine informatii referitoare la preturi si disponibilitate si care trebuie sa fie in permanenta actualizata. Tot aici, poti integra si cateva dintre portofoliile tale, oferindu-le ca exemplu, dar si review-uri ale clientilor tai actuali.

Orice website trebuie sa aiba si o categorie “despre noi” unde poti oferi informatii despre companie, sa atasezu datele de contact, dar si o scurta prezentare a afaceri. Aceste informatii iti vor oferi credibilitate in fata utilizatorului.

Blogul este un instrument pe care il foloseste toata lumea pentru a atrage utilizatorii pe website-ul lor. Iti recomandam sa apelezi si tu la un astfel de instrument deoarece in articolele de blog sunt folosite cuvinte cheie care te vor ajuta sa iti plasezi site-ul in randul primelor cautari pe Google.

De ce ai nevoie de un logo?

Indiferent daca detii sau nu un website, compania ta are nevoie de un logo. Logo-ul reprezinta identitatea brand-ului, el trebuie sa fie sugestiv si usor de memorat, iar cu ajutorul lui vei fi mult mai usor de recunoscut de catre utilizatori. Odata creat, el trebuie sa se regaseasca si pe website pentru ca asocierea sa fie mult mai usoara si clientii sa te poata identifica dintr-o plaja larga de competitori.

Cum poti afla de unde vin utilizatorii tai?

Daca ti-ai creat deja un site de prezentare, iti recomandam sa iti setezi si un cont de Google Analytics ca sa poti observa progresele lunare, dar si de unde vin utilizatorii pe website. Este important sa ai un astfel de cont pentru ca in acest fel vei sti ce schimbari trebuie sa faci, sau ce imbunatatiri trebuie sa aduci pentru a atrage cat mai multi potentiali clienti pe website-ul tau.

In concluzie, site-ul de prezentare reprezinta o modalitate foarte buna de promovare la care ar trebui sa apeleze orice companie pentru a putea face fata concurentei. Daca ai nevoie si tu de un site prezentare, nu ezita sa ne contactezi!