Servicii de optimizare pentru afacerea ta!

Cat de vizibila este compania ta in rezultatele locale Google?

Local SEO se refera la activitatile de optimizare a unui business online, astfel incat acesta sa aiba o vizibilitate cat mai buna pentru cautarile relevante care includ o indicatie geografica explicita (ex: “servicii croitorie Bucuresti”) sau implicita (ex: sintagma “croitorie haine”, cautata de o persoana aflata in Bucuresti).


SEO-ul este de fapt o tactica eficienta de a promova un business online. Aceasta tactica de promovare ajuta direct la promovarea serviciilor sau a produselor catre consumatorii locali sau regionali.

Regula de baza in Local SEO spune ca: rata de succes este mai mare, doar daca site-ul acesteia are atasata o adresă fizica (oras sau regiune) si isi prezinta beneficiile locale intr-o pagina dedicata.

Pentru a promova o afacere locala, corect si care sa dea rezultate, sunt necesare mai multe tehnici de optimizare seo si anume:
Optimizarea include diverse elemente precum: elementele meta; crearea unei pagini care sa contina recenzii din partea clientilor; crearea unui blog legat busines-ului; completarea corecta NAP, o viteza foarte buna de incarcare a site-ului atat pe desktop cat si pe mobil, etc

Sa nu uitam de continut sau copywriting cum mai este cunoscut in mediul online – un element la fel de important ca si cele enumerate mai sus. Cand vorbim de Local SEO prin continut, ne referim la articolele de blog ce contin cuvintele si expresiile cheie ce includ numele localitatii sau al regiunii in care se afla business-ul. Fiecare articol postat pe blog trebuie sa fie foarte bine structurat si sa contina informatii relevante despre serviciile sau produsele business-ului tau, dar si noutati despre evolutia companiei la nivel local sau regional. Fii mereu cu gandul la clientii tai! Gandeste-te ce anume le-ar capta atentia, ce si-ar dori sa afle despre compania ta si despre serviciile si/sau produsele tale, mentinand mereu senzatia de familiaritate – incearca sa creezi o legatura bazata pe incredere intre tine/brand si clienti.

Google depune eforturi sustinute de a raspunde cu rezultate cat mai relevante la cautarile realizate prin intermediul serviciului sau. Acest lucru implica de cele mai multe ori o personalizare a rezultatelor, in functie de contextul concret al fiecarui utilizator in parte. Dincolo de conceptul abstract de “relevanta” a unei resurse in relatie cu o anumita cautare, devine mai importanta relevanta in relatie cu mine ca persoana si cu situatia concreta in care ma gasesc la acel moment.

X