Hashtag-ul si numeroasele beneficii pe care le are

Arta de a folosi hashtag in Social Media poate aduce numeroase beneficia business-ului tau. Daca reusesti sa o stapanesti atunci ea iti va oferi cresterea brand awareness-ul companiei tale, va imbunatati o campanie de marketing sau o campanie de Social Media si va pastra legatura cu publicul tau.

Desi semnul definitoriu pentru hashtag exista de mult timp, sub forma # (diez) pentru tastatura Telefonica si nu numai, acesta a inceput sa fie folosit (si chiar introdus in Dictionarul Englez Oxford) in 2007. Atunci, Twitter a inceput sa foloseasca hashtag ca o metoda de indexare a cuvintelor pentru a facilita cautarile, adunand toate postarile cu privire la un subiect in acelasi loc. De atunci, aproape toate retelele de socializare se folosesc acest termen in aceleasi scopuri.

Hashtagurile care se raspandesc rapid si sunt folosite de o multime de useri devin trenduri. Asta inseamna ca un cuvant cheie este popular si este folosit masiv la nivel online. Cu toate astea, asta nu inseamna ca fiecare hashtag pe care il creezi ar trebui sa devina trend. Asta depinde de scopul in care folosesti #.

Practic, se crează ca o categorie a cuvântului din #hashtag. Astfel, dacă te interesează să urmărești pe Facebook postările care se scriu despre o campanie, un eveniment precum Untold Festival sau despre un subiect general precum orașul Cluj, atunci când vezi un mesaj care conține #UntoldFestival sau #Cluj, dă click pe hashtag-ul respectiv și ți se va deschide o căutare creată automat de către Facebook unde vei găsi postările și altor persoane care au folosit acel hashtag în mesajele lor. Evident, poți și căuta direct hashtagul de interes în câmpul de căutare Facebook. Vei obține același lucru.

Cea mai mare utilitate a hashtag-urilor este la conferințe. Acolo poți afla opiniile celor din sală, prin a urmări hashtag-ul oficial al evenimentului. Spre exemplu, vezi ce s-a scris pe Twitter despre #BrandMinds2018.

Cele mai bune rezultate pentru utilizarea de hashtaguri le poti obtine prin Twitter, Facebook, Instagram si chiar LinkedIn. Tine minte: numarul optim de hashtaguri pe care trebuie sa le folosesti este de 1-2 pentru Twitter, LinkedIn si Facebook si 9-15 pentru Instagram.
Folosirea de hashtaguri te va ajuta sa iti comunici mesajele catre o audienta foarte larga prin Social Media. Asigura-te ca distribui continut de calitate si iti adaptezi hashtagurile pentru afacerea si nisa ta, pentru a crea o impresie buna.

X